Breaking dawn part 1♥

omgomgomgomgomgomgomg!!!!
filmen var helt underbar.
den bästa av dom 4 filmer som har kommit ut.
dog ju inte bara lite när jacob kom upp på skärmen :')
så himla snyyyyygg!
fast embry är också snygg, hehe (a)
skulle kunna se filmen om&om igen just nu,
för den var riktigt bra!
och nästan i slutet så började jacob gråta,
såklart så satt jag&michelle och grätt då med :')
har inte ord för filmen,  och vill inte säga vad som hände,
för det finns nog många dräute som inte har sätt den än,
så vill inte avslöja nånting för er :p
pic-från google



Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh jag kan tänka mig :D

2011-11-18 @ 23:29:05
URL: http://haidisblog.se
Postat av: linnealarsson

jag tycker den vart för overklig när varjarna börja prata! :o och det där i hennes kropp! det förstörde... annars varen bra! men jag hade nog liiite höga förväntningar! hahah ifall du ville veta... ;)

lycka till på matchen idag! <3

2011-11-19 @ 10:14:03
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0