Vädret är vackert, och det är jag med !

Kom hem från skolan för typ 10 minuter sen :)
Bussen kommer igentligen om 10 min.
Men fick sluta 20 min tidigare, alltså 20 över 2.
Så då hämtade pappa mig :D
Idag vare ju näst sista riktiga skoldagen,
för nästa vecka har vi inga lektioner :p
oh så är vi lediga på tor&fre :)
Hade so provet idag, tror det gick bra .
men tror inte jag var mvg direkt, tror iaf jag kommer få g :D
hehe, nu så lagar jag och syster makroner.
för ingen av oss har ätit någe i skolan idag.
var ju fisk ;ss, uusch! 
Har ju varit jäääätte fint väder idag också :) 
Dum som jag va så tog jag mjukisar imorse -.-
men ah, nu har jag bytit om till shorts, skööönt! :)
tummen upp på det fina vädret,
och för jag har match sen ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0