Sticker iväg på bio nuu :)

ojoj, här vare dålig uppdatering !
förlåt, men jag drog till madde igår vid 6 tiden,
glömde nog att säga det (a) , hehe.
men ah, vi spelade sims 2 och sen kolla vi på två filmer .
Kollade på Growns up och Bruce den allsmäktiga :)
Vi somnade runt halv 2 igår, och vakna runt 9 idag :p
Idag har vi bara latat oss, inte gjrt någe specielt.
Mamma hämtade mig runt 4 tiden :)
Dagens blogg kommer snart upp, glömde ju bort att fixa det igår,
ouppssi (a)
Men nu ska jag fixa mig lite, drar på Bio sen :D
Ska på: pirates of the caribbien 4, med familjen.
Fanns inte platser kvar i den vanliga,
så ska gå på 3D, inte alls lika bra säkert :(
Ska käka inne i stan också,
så sticker om typ 20-30 min :p
så braaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0