jag äger på basket ;d

hemmaa nu från skolan :)
kom hem för 10 min sen, hehe .
och snart bäre av till fotbollsträningen också !
idag i skolan så avslutade vi antivålds veckan på min skola.
hade prisutdelning, uppträdade och så :)
och imorron äre avslutning på antivålds veckan på torget,
med kumlaby&skogstorp också..
och efter skolan vare ju gitarr, men han var ju sjuk -.-
men var kvar där ändå, så spelade lite piano :D
och när jag skulle gå till bussen sen, jo vem äre man ser då ?!
jo, mathilda från innebandy laget. och  hon bor ju nästan i askersund ju :o
pratade med henne och hennes kusin tills bussen kom :)
trevligt att träffa henne i kumla !
men nu ska jag bara ta det lugnt, fram tills fotbolls träningen,
som börjar om 1 timme :)
söt man är idag dååå,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0