fint väder, härliga tider.

höhö, kom nyss hem :) , slutade tjugo i 3 idag.
så hann med 3 bussen . :D
har igenligen kvarsittning idag, men min mentor sa aldir när och vart.
så lite svårt då, så jag stack hem ;)
hahah, men dagen har varit okej.
och väääldigt varmt!
skriver just nu på svenskan en berättelse, elr det kanske blir en bok ? ;)
kommer nog inte orka skriva så mkt så det blir en bok .
men en väldigt lån berättelse blir det nog :D
sista lektion hade vi musik,
och nu kan jag hela knock,knock,knocking on heavens door på gitarr.
hihi, tycker jag är grymt bra
fast nu ska jag gå och koka lite ägg till mig oh syster.
har ju träning sen vid halv 6, grymt fast varmt!
fin peace figur jag målade på bänken idag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0