älskar er tjejer!

hehe, seg uppdatering idag känner jag :(
på avslutningen, så fick vi 3 medaljer oh 2 pokaler.
en föreningsmedalj, en för vi kom 1:a i 97:serien,och en för vi kom 3:a i 96:serien.
en pokal för vi kom 1a i 97:serien och en pokal för vi kom 3:a i 96 serien.
hihi, känner att vi är lite grymma!
bella stack ju sen med robban :( 
värsta dissen ju!
så jag oh becka spelade körling, hihi niceigt!
oh så blåste vi pilar, hahah.
man blåste i ett rör oh så kom deg ut en pil i andra änden xd
och så pratade vi med kaninen!
hihi, ruuuligt!
men sen kom bella tillbaka, oh då fick vårat lag hoppa hoppborg :D:D
oh då kom mamma och våran tränare oh hoppade med oss,
och nåra i lilla laget ;d
ass kul, men jag hoppa rakt in i bella nåra gånger xd.
kom hem typ halv 6.
då käkade jag och sen har jag pluggat -.-
har inte direkt bara en läxa..
-
jag i maddes onepiece ^^



Kommentarer
Postat av: frida

självklart ! :)

kraam !

2011-05-01 @ 21:10:53
URL: http://daaniiielsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0