toppen helg :D

hemma nu från bella, men så lätt slipper jag henne inte ;)
utan hon sitter bredvid mig just nu, hahahhahah!
men ne, jag vill inte slippa henne :), hihi .
men åkte ju till bella igår , vid 7?
ah, nått sånt iaf .
vi gjorde inget specielt.
kollade på nästan alla big brother avsnitten.
sen gick vi oh la oss typ 11 xd
ass trötta var vi/jag dåå :o
men sen vakna jag 10 , gick ner va social med hennes familj.
tills bella vakna :)
sen kolla vi mer big brother, har kollat från avsnitt 1 till 15?
tror jag det var :)
stack in till a-sund vid 2.
kollade på innebandy matcher.
hade inget annat att gö xd, roligt liv.
sen kom bruno oh hämta oss, stanna på MC .
köpte med mat hem .
oh nu sitter vi här,
som vi brukar göra varje sööndag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0