nyss kollat klart 2 filmen :D

jaaaa, nu funkar det att logga in!
 blogg.se har cpat upp sig lite igen .
har inte äns gått att logga in .
därav den dålia uppdateringen, men har kollat på 2 filmer istället :)
Kolla först på "An American Haunting", en skrcäk film som var lite förvirande?
 sen när vi kollat klart på den, så skulle jag sätta mig vid datan.
men då cpade blogg.se så rensade lite mer bilder istället.
fast när vi hade ätit så kolla vi på en annan film.
"The town" , riktigt bra den var !
Rekomenderar den skarpt,
 oh den filmen var rättså ny, har jag för mig ?
men nu ska jag plugga lite mera .
pluggade förut när vi åt, men kan det inte 100% än.
så då äre bara att plugga mera !








Kommentarer
Postat av: jennie

De hände samma sak för mig kom inte in:)

2011-03-16 @ 16:36:12
URL: http://sweetbutbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0