jävla knäää :(

hemma från skolan nu.
dagen har varit ok .
hade bad idag på idrotten,
oh då när vi simmade så knäckte det till lite i knät.
sen dess har jag haft ont i knät :/
usssch , oh vi har idrott som våran andra lektion på onsdagar.
ah, fick halta lite snyggt resten av dan ^^
men nu äre bättre men det gör fortfarande ont.
åt kebabtallrik idag till mat.
stack till aramis med linnea,michelle,jonte,kempi och petter :)
gott, men kändes som man skulle spy efter ;s

ska kanske till bella nu om jag får ?
elr om jag har nån skjuts.
måste också göra svenska läxan som är tills fredag ..


jag på aramis :)




Kommentarer
Postat av: Tormathea

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-11-25 @ 16:44:41
URL: http://tormathea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0