första mars tvåtusenelva !

hemma nuu från kvarntorp .
usch vad kallt det har varit idag !
mina tår har frysit sönder tror jag :(
ibörjan av dagen så satt vi bara inne i en värmestuga oh mös :)
men sen gick vi ut oh käka koooorv .
vid typ 12?
så tyckte jag att vi skulle gå på en promenad.
så det gjorde vi då :)
vi hittade trappan, den med 426 trappsteg i :o
så vi gick upp för den ^^
ass mkt snö i den :o
så jag halkade när vi gick ner.
oh då satte jag mig på rumpan oh åkte ner istället .
utan termobyxer, men det gick ändå .
vart inte så blött , hahahha :D
men jag tog ju med kameran så bilder kommer snart komma upp .
många bilder är på "random" personer som åker skidor.
alltså såna från skolan.
men jaja , shit samma.


fin mobilkamera bild asså ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0