Facking snö helvete ;@

Kom nyligen hem från skolan.
tog 3 bussen, men den går bara till minkfarmen.
oh mamma elr pappa kunde inte hämta mig där..
men Kenneth skjutsa hem mig :D
supersnällt, annars så skulle jag fått gåt 1,3 km ?
aja , men skolan har varit okej .
ass rolig idrott vi hade idag :D
man skulle samarbeta med alla i klassen.
oh idag var vi 17 st.
så vi gjorde olika saker som alla var tvungna att vara med på/göra :)
hihi, oh vi klara alla typ,
det var en som inte alla våga göra.
aja , har inte hänt någe specielt idag annars ?
ska snart in till askersund tror jag .
hihi, rooligt :D

matchen igår gick vell bra, men inte så jätte bra..
men vann den iaf med 2-1 :D 
sen stanna vi kvar oh titta på när p93 spela, tror det var dom iaf xd
men kolla bara 2 perioder,
oh då låg det lika .


så här såg det ut när man vakna idag -.-
1,5 dm snöö :oooo
trodde fan att det skulle bli vår nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0