solar inte du ?!

Hemma nuuu, tog 4 bussen idag, för slutade ju tjugo över 3 -.-
Men dagen idag har varit lugn! 
På första lektion så gick vi igenom so provet.
andra hade vi idrott, hade bränboll.
missade bollen varje gång jag skulle skjuta xd
tredje lektion gick vi igenom fysik provet och kollade på 1 film.
Fjärde var mentorstid.
Femte lektionen hade vi engelska, då fick vi glass och så kollade vi på narnia :D 
Sjätte lektion hade jag tyskaså fikade vi bara med glass!
Sen sista lektion gick vi bara igenom no provet.
så har inte direkt haft nån riktig lektion idag, soft! 
So provet fick jag: B(vg+)
Fysik provet fick jag: 44,5 av 50
No provet fick jag vg-
riktigt bra resultat tycker jag! :D
söt bild från nån dag sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0