lite små solbränd på axlarna, shit samma! :D

hehe, glömde säga att jag skulle till sannabadet idag (a)
men jag käkade och så kom madde och hämtade oss mitt i maten ^^
så hann aldrig blogga då..
men dagen har varit toppen!
madde och hennes mamma kom och hämta mig,syster och elin vid 1 tiden.
åkte till sannabadet, och så var linnea där med hennes syskon,mamma och kompis :)
så hälsade på dom och så.
och så var felicia och charlie där, ronjas kusiner :)
så felicia hängde efter hos en hel del ^^
haha, åkte ruschikanan inte bara en gång :o
men kul hade vi, hahahha!
spelade spel också, tecknet och fia med knuff :d
men nu ska jag lägga upp hur man fixar facebooks gilla sida,
och hur man lägger in egen bild i menyn som går till facebook ^^
önska mig lycka till! ;)

ibland så måsta man bjuda på sig själv, right? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med och tävlar i dagens länkar, hör av mig när jag länkat tre pers. Hur är vädret hos dig idag? ♥

2011-06-27 @ 19:48:43
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0