inte direkt bara 10 grader ute, utan över 30 grader!

här skriker det dålig uppdatering på långa vägar!
men har ju varit så jävla varmt idag,
så man har ju inte orkat vara innne ju :p
dagen börja ju med att ronjiis kom vid 11 tiden, då var vi inne lite.
sen gick vi ut och spela spel med syster.
vid 1 tiden cyklade vi till donken,
käkade och köpte glass :)
sen cykla vi hem, var hemma typ 20 min?
sen stack vi till bäcksjön typ i en och en havl timme.
skönt att få bada, så jäla hottie ute ju :o
sen skjutsa mamma oss hem till ronjiis.
spelade michael jackosn dance på wii.
jävlar vad varmt det vart :o
körde 22 låtar tror jag ?
sen var jag slutkörd!
mamma kom och hämta mig sen vid 9 tiden.
och när jag kom hem så spelade jag fotboll med syster och pappa.
har packat lite tills imorron också :d
tycker vi var otroligt söta när vi var 5 år! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0