helgen i förkortning!

Nu är jag hemma! :)
dom här dagarna har varit toppen!
vi hr typ bara spelat sims och pratat massa :p
oh så var vi ju på bio igår :)
hihi, i fredags vare ju midsommar.
åkte ju och firade det med alla hardemo-bo.
madde och johanna var ju där :)
dansade aldrig kring midsommarstången,
fick inte för ebba..
hahahha, men körde lite lekatr och så :)
bilder kommer sen från det!
sen cykla jag hem till mig packade drog till madde.
sen vid 10 tiden på kvällen kom michelle.
spelade sims och kollade på film, somnade runt 5 tiden.
vakna runt halv 1, käkade frukost.
sen drog vi till donken vid 3 tiden.
spelade mer sims sen,
sen drog vi och kolla på bio vid tjudo i 7.
hem sen spelade sims och prata oh så :)
somnade runt 4 tiden, hehe.
sen vaknade michelle 10, för hon skulle hem halv 11.
men jag och madde vakna vid 12 :)
gick vi upp käka lunch, skippade frukosten (a)
sen har jag och madde bara spelat sims.
haha, men nu ska jag käka kvällsmat!
bloggar mer snart!
naw, sötnosare!



Kommentarer
Postat av: LIZA

sv; Gött! Det är bra här med:)

2011-06-26 @ 19:15:04
URL: http://lizach.blogg.se/
Postat av: Tilda ~ Foto

sv: Jaha, men det är ju länge! Själv har jag bara haft kameran i lite mer än ett halvår, och har inte fotat seriöst längre än ca 3-4 månader :)

2011-06-26 @ 19:19:22
URL: http://tildasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0