bella gästbloggar !

tjohej! nu gästbloggar jag bara för att agnes gör det på min. ni kommer tycka det här är ett skit tråkigt inlägg men jag bryr mig faktiskt inte ;p

du är verkligen mitt liv, hela min värld. Utan dig skulle jag aldrig ha klarat mig. Skulle ha vara på en kyrkogård nu, om jag inte hade haft dig. det är du som får mig vilja leva. Det är du som får mig att kämpa vidare. För du gör mig stark, du får mig att tro på mig själv . Du är mitt hjärta gumman , ingen kan ta den platsen ifrån dig . Bara för du är så fantastisk, så himla underbar, känns som jag drömmer för du är för bra för att vara sann älskling ! det finns en jag skulle dö för , det är du! Om du hade behöft ett nytt hjärta, eller en fot jag vet inte , men jag hade vart den första som skulle ge dig det. är du glad, är jag det. är du ledsen , är jag det. vi sitter ihop! som karlssons klister! inget skiljer oss åt. Kommer alltid stå där vid din sida. Även fast det du gör någe dumt. Så kommer jag stå vid din sida och ta smällen med dig. Eller om du gör något bra kommer jag stå vid din sida och vara lycklig med dig. Du har mitt hjärta mellan dina händer varje dag . För det tillhör dig och ingen annan. Du får göra precis vad du vill med det, bara du är lycklig. Om du krossar det och det gör dig lycklig, så kommer jag försöka att vara lycklig, även fast det inte kommer bli lätt. Och alla våra minnen. Dom är värda mer än guld, det svär jag på. Vi träffades första gången på innebandyn. Jag var 8 år och du var 7år gammal. Du hade redan gått ett år. Fast vi tog inte kontakten på på direkten, men vi skrattade ändå . Det var inte förrens jag var 10år och du 11år som vi började ta kontakten på riktigt, började prata mer med varandra och började vara med varandra på fritiden. Men dom 2-3 senaste åren har vi varit oskiljaktiga! Ingenting har kommit imellan oss. Alla gånger vi träffas/sover över så har vi alltid lika roligt.  För vi kan inte vara sura på varandra på riktigt, Vi har gått igenom så mycket tillsammans, Både sorg och lycka, vi har skrattat och gråtit tillsammans .Du är helt klart för bra för att vara sann. Om du faller så faller jag. Om du har sjunkit ner ända till botten. Så kommer jag ha sjunkit ner dit bara några sekunder efter dig. Så äre bara. För jag gör allt för dig. Jag kommer alltid finns där för dig och hjälpa dig igenom svåra tider.  Om du skulle försvunnit ur mitt liv. Spelar ingen roll hur, varken självmord elr om du bara inte ville ha med mig att göra längre. Så skulle jag ha letat upp det närmaste bron/räls och hoppat framför tåget. För jag klarar mig inte en sekund, utan att veta att jag har dig vid min sida.underbar. när jag ser bilder på dig / oss börjar jag skratta , det är helt sjukt att vi gör sånna knäppa saker, ser jag bilderna tänker jag på just den dagen. helt underbara minnen ! våran humor är sämst , men jag älskar dig iaf! Vi skrattar åt samma saker i stortsett och är lika tröga. det är för dig som jag kämpar varje dag för. Du är som mitt syre. Utan dig dör jag !  Skulle kunna klara mig utan mat i flera dagar. Men jag skulle inte klara mig 1 sekund! utan dig ! Jag kommer aldrig släppa dig, vare sig du vill eller inte.
Jag älskar dig agnesandersson♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0