26 saker om mig !


{tidinställt inlägg




26 Saker som kanske får dig att känna mig 




1.Jag älskar godis ;$

2.jag är bäst !

3. jag hatar snö

4. gabrielle är mitt liv

5. jag är lite små blyg ;s

6. mitt hjärta heter gabriellefredriksson :*

7. älskar att blogga,

8.jag diggar folk med en konstig hårfärg, tex, grön blå osv.

9.jag är rädd för spindlar

10. älskar skräckiiiisar :D

11.gillar att titta mycket på film

12. älskar att spela innebandy ♥

13. Jag älskar att fota

14. Jag älskar att shoppa

15. jag kan få humörsvängningar ofta (a)

16. jag gillar fotboll :D

17. jag älskar sommaren

18. Jag fyller den 10 septmeber

19. nummer 3 är mitt nummer !

20. beroende av tuggummi

21. jag pratar oavbryttet när jag är med sånna som jag känner bra xd

22. mitt innebandy lag betyder allt för mig.

23. mitt nyårs löfte är att sluta äta godis :/


24. jag sminkar mig typ aldrig, hatar smink typ..

25. jag äslar att resa, har varit i 10-11 olika länder.

26. jag vill ha en ny mobil x'd



hahah , finns säkert bättre saker att berätta om mig .
men kom inte på nått (a'




Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

Hej sötis (: nu har utsett vinnare av båda mina tävlingar! kolla in om du vann något av dem? annars finns de ny tävling på bloggen. kolla in (: kramis!

2011-01-04 @ 13:13:07
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: michan

hahhah, visste redan allt:)

2011-01-04 @ 13:32:46
Postat av: Tomasanja

Keep safe. Look out for one another.

2011-11-17 @ 12:50:38
URL: http://tomasanja.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0