Torsdags , ni betyder allt!

Torsdag:

Vaknade då vid typ 10 i 6 ?!
men gick upp 6 (a)
sen gick vi oh år frukost.
började packa liiite ,
sen vare att dra till matchen .
fick byta buss efter 30 min ,
oh åka den bussen i 15 min .
spelade i den hallen som låg längst bort-.-
matchen började tjugo i 9 .
lite för tidigt tycker jag .
men den matchen gick vell bra,
men inte super bra direkt.
förlorade den med 2-0 .
så där åkte vi ut ..
oh då vare att åka oh äta oh packa det sista,
sen checka ut.
oh packa in allt i siw's bil igen :)
hahhaha ,
efter det drog vi oh kollade på B finalen.
oh dom vi hade förlorat imot vann ..
aja ,
sen vart det att åka mini buss till tåget som gick 3.
bytte tåg sen i stockholm .
ass roligt har vi på tågen xd
hhahahha .
kom fram i hallsberg tjugo över 6 :)
sen vare att åka hem :)

så vi kom 3:a i B slutspel.
alltså på 16 plats av 24 lag !
men rikigt bra av oss som har allt från 99-95 !
oh alla andra lagen hade typ bara 96 i sitt lag!
skillnad från förra året,
då vi kom näst sist , på 23 plats, av 24 lag..


"dom här 3 dagarna har varit helt fantastiska !
jag älskar er tjejer.
ni gör verkligen livet värt att leva.
utan er skulle jag inte må så bra som jag gör idag!
ni har verkligen funnits vid min sida snart i 7 år nu !
puss på er tjejer ! "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0