skolan = (N)

Hemma nu från skolan ..
kom hem vid typ 10 över tre .
men då sa pappa till mig att häma posten -.-
oh precis vid postlådan då halkar jag .
duktig jag är .
slår nästan i hakan i postlådan , med hinner ta imot mig innan,
som tur är :)

skolan var vell som vanligt idag,
förrutom att vi hade musik idag .
asså, döööö !
älskar det ämnet igentligen .
men inte nu längre ...
för har världens sämsta lärare , han tror verkligen att vi är dumma i huvudet -.-
iiiidot asså ! ;o
men aja .


b-b-bitch!




Kommentarer
Postat av: amanda

du kan nu se vem som vart gårdagens blogg i fliken "dagens blogg" under headern :) vare inte du som vann har du ny chans idag! :)

2011-01-11 @ 16:22:23
URL: http://manki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0