Onsdags, jag älskar er tjejer:*

Onsdag:

På onsdagen så blev man väckt typ kvart i 7 ?!
kommer inte riktigt ihåg när vi gick upp då ..
men då drog jag bara på mig dressen över pyjamasen sen givk vi oh åt frukost.
sen tillbacka till rummet,
förberedde oss för match,
kommer inte ihåg när den var ;s
men iaf , så förlora vi den med 14-0....
spelade back då .
men topparna gick ju inte på så mkt.
så det fick man ju göra själv.
så det var typ som att jag var topp ibland.
oh topparna var backar xd
men domaren var iaf ruuulig :DD
hahhaha ,
sen efter den så stack vi oh åt.
oh vi kom sist i gruppen .
men man får ändå köra en fjärde match.
så den var på eftermiddagen sen .
oh den vann vi med 1-0 .
vi fick straff mitt i matchen ,
oh den tog julia .
oh hon sattde den :DDD
så jäkla vad glada vi var :D
så nästa match var i samma hall fast det var typ 3 timmar imellan dom ?!
så ja oh typ 15 st till i laget,
oh två tränare plus siw oh örjan tog bussen till ica maxi.
oh köpte med lite mat oh sånt.
för vi skulle inte hinna oh äta kvällsmat.
sen kom vi tillbax åt lite sen vart det match igen :D
oh den matchen fick jag sepla topp :D
för lars hade lovat mig, om vi vann matchen innan så skulle jag få spela topp !
oh den matchen så vart det 0-0.
så vi fick köra straffar .
oh när vi hade en kvar oh dom hade skjutit alla sina så stog det 2-2 !
oh då vare julia som skulle skjuta den .
så jag oh sofie stog berädda att springa in.
för vi visste att hon skulle sätta den :D
oh det gjorde hon :DDD
då gick vi vidare till semi final!
yeeeey ,
fast i B slutspel dåra ,
men det är bra iaf !
hehe ,
sen så vart det att åka tillbax till rummet, kom ditt typ 10 på kvällen.
oh då var alla hungriga,
för vi hade ju inte ätit nån riktig kvällsmat ..
så då stack girro oh örjan iväg oh köpte pizza :D
vi fick en halv var,
oh då var alla mäta oh glada.
hahhah .
sen vare bara att sova.
för vi skulle gå upp kavrt i 6 på morgonen sen .
för vi skulle käka frukost kl 6 -.-
hade match tidigt den dagen ..


bilder oh sånt kommer jag snart att lägga upp :D
för tog ju med systemkameran (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0