kvällen var gryym.

aha .
nu ligger jag här med linnea på deras maddraser :)
michelle ska börja platta håret just nu.
hehehhe ,
men ah  ,
sen vid halv 12 drar vi till åsbrohallen .
ska ju spela match vid 1 tiden.

går dagen var gryym,
fast jag förlorade på bowlingen :(
sen vart det hem oh kolla film.
kollade på orphan först .
ass bra är den, skräckiiiis :DD
sen kollade vi på eclipse,
oh jag somnade typ mitt i xd
hahahhaha ,
michelle satt oh prata med mig utan att få svar .
men nu ska jag byta om .


ffina vi är :)♥




Kommentarer
Postat av: michelle

hahha, älskar er tjejer

2011-01-15 @ 18:39:29
Postat av: linneaaa

jag älskar er bästa!

2011-01-15 @ 21:29:08
URL: http://dddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0