jaja,

ah, vad kan man säga förrutom att skolan suger ?
ne precis , finns inget annat att säga om den ..
men ah ,
hade träsljöd idag, oh då ringde bella så jag pratade lite med henne .
sen gick jag oh målade trä bitar som killarna hade sågat ut .
orkade inte fortsätta med den saken jag höll på med .
var inte på humör .
men pratade lite med julia,lina oh petra♥
för dom var också i målar rummet :)
annars har skolan sugit idag !

fick nyss reda på att bella inte kan komma till mig sen ,
oh hänga med oh kolla på matchen :(
min dag blev genast 1000 gånger sämre .
men jaja ,
sånt är livet !

ssöt chey där va ;)
jagvet , spegeln är smutsig , men spela roll ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0