kom trea :D:D

jaha , vaknada halv 10 idag .
jävla trött man var igår :o
men idag vetefan vad jag ska göra ?
bella är ju här till typ 2 elr 3 ?
aja , hitter vell på nått :p

gårdagen var toppen !
förutom mina knän :(
spelade första matchen vid 8,
spelade lika på den .
sen hade vi 4 till matcher i gruppen .
spelade lika elr förlorade dom.
ingen i laget gjorde mål på dom 5 första matcherna .
kom sist i gruppen, elr näst sist ?
men iaf , så fick vi spela en till match.
oh den vann vi :D
med 2-0!!
sen vart det semiefinal mot skyllberg.
men förlorade där :(
men vi fick spela om tredej oh fjärde plats mot kumla sen.
då vann vi med 1-0 !
så himla skön vinst .
spelade ju i det laget för 1 år sen ju .
hihi , ska mobba linnea på måndag ;)
så vi belv 3 av 12 lag :D

men imellan matcherna , fyfan xd
efter första matchen, då jag gick till bella på läktaren.
så satt nåra där.
kommer inte ihåg namnen på alla, men det var iaf lucas,lukas,linus.
oh nåra mer xd
linsu: hej agnes!
jag bah : hej -.-
linus: haha , jag hade rät, du heter agnes -.-
alla andra : hejagnes/hurmårdu/vadgördu .
alla tjatta hål i huvudet på mig -.-
men imellan dom andra matcherna var iaf lucas oh lukas sociala med mig :)
även fast dom var irreterande..
lukas skratt asså , jag dör :')
för fult oh för jobbigt .
fast man börjar skratta åt det xd

men dagen var iaf toppen !
stort hjärta på er som gjorde mig glad igår ♥

lite låååångt inlägg,
men shit samma !





Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Va kul! :D

2011-02-21 @ 11:21:58
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0