arazu , jag älskar dig !

arazu, du ska bara veta hur mkt du betyder för mig !
utan dig skulle jag inte klarat mig .
skulle ha leggat på en kyrkogård nu om jag inte haft dig .
kan inte förklara med ord hur lycklig jag är för att vi lärde känna varandra .
tror det var genom isabella/innebandyn .
ända sen i mitten av 6:an har vi hållit ihop !
du har alltid gjort mig glad när jag varit ledsen oh tvärtom !
så himla glad att jag har dig vid min sida ,
så himla glad att jag kan kalla dig min bästavän.
du är allt jag har känns det som vissa stunder.
du lyssnar alltid på mig , när jag behöver prata med nån.
du är en äkta vän !
så himla underbar är du .
du är precis så som än bästavän ska vara , fast 1000 gånger bättre !
söt,snäll,rolig,fantastisk,schyst,härlig,grym,snygg,fin oh massa mer är du !
sitter oh gråter när jag skriver det här,
bara för du är en sån underbar vän.
jag älskar dig så otroligt mkt.
kan inte beskriva med ord hur mkt du betyder för mig !
kommer aldrig att ljuga för dig,
även om sanningen skulle göra dig ledsen .
så skulle jag hållit om dig oh gråtit med dig! 
när du är glad är jag glad.
när du är ledsen är jag ledsen.
duär bäst!

idag när du var ledsen , så vart jag också ledsen .
satt oh grät på lektionen för det.
för jag visste inte vad felet var då ,
även fast jag kunde gissat mig till det.

arazu nabipour, jag älskar dig med hela mitt hjärta !

du&jag, livet ut.
vi kommer spela i landslaget båda två,
vi kommer alltid hänga ihop ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0