om det kommer en boll som attackerar er, lugn, det är bara jag som ätit lite för mkt tårta :$

kom hem från marieberg vid lite över 5 ?!
bella följde med mig hem sen efter :D
oh nu så sitter vi vid varsin dator som tvåmuppar .
hahah, som vi brukar göra varje söndag vid den här tiden .
men iaf, köpte inge på marieberg.
för har ju shopstop/shoppingförbud...
men det är tills vi åker till florida.
men det är ju över 1 månad kvar ju :(
men har hittat lite saker som jag måste ha !!!!
som jag ändå ska köpa, men då måste jag först prata med mamma .
heheh , men bella hitta ett par skor oh lite mera :D
käka massa tårta förut.
för det belv ju 2 tårtor kvbar sen igår ju..
men nu äre bara 1 kvar , ouppsiii (a)
fast jag har inte ätit upp allt själv :o
bella tog min dator, så ah, har bara gammla bilder på den här.


men bjuder på den här fina bilden ,
från förra året?!




Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Blev du veckans blogg? :) Om inte, var gärna med igen! ;) /Evelina

2011-02-27 @ 19:52:30
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0