nyyy kliiiippt nu :)

hihi , dagen idah har varit toppen ,
förutom nåra få saker ..
men iaf ,
stack in till askersund,  till närlundahallen vid 9 .
men våran/hallsbergs första match var ju inställd.
så deras första match började inte förrens 11..
men bella var ju med :D
så vi har suttit i närlundahallen sen 9 till 4 , nåra timmar sådär :p
men roligt hare varit iaf !
sen kom jag hem typ halv fem .
oh så kom dom första i släkten efter 20 min!!!
så hade det lite stressigt med att byta om ,
men jag hann iaf :D
åt smörgås tårta oh sånt vid typ 6 .
sen klippte min faster mig, hon är ju frisööör!
 nu har vi nyss ätit tårtaaaa :D
men orkar inte vara social med mina kusiner.
sååå jobbiga ibland .
jaja , sitter här tills mamma säger till mig (a)


mitt håår , sakna ! :(
fast nu äre bara 3 cm kortare, men ändå!




Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det dags för folk att rösta i Veckans Bild! :D

Gå in på min blogg för att rösta eller följa tävlingen.

Ha det bra! (:

2011-02-26 @ 20:32:04
URL: http://planetarygo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0