nyss tränat :)

nu kom jag nyss hem från träningen :)
gick riktigt bra idag faktiskt !
fick bara lite ont i knät i början ,
men det gick över efter en stund :D
som tur var!
men nu ska jag ta någe att äta,
för är hungrig.
sen blire vell att packa iordning tills imorron.
för har ju utedag/vinterdag imorron med skolan .
men får åka skidor,längdskidor elr pulka .
men jag tar inte med någe, för kan inte åka skidor .
oh pulka orkar jag inte släppa med :p
blir nog att sitta i värmestugan hela dan (a)
thihihi , super mysigt !


i think i like you :$




Kommentarer
Postat av: julia

sv; tack så jättemycket gulliga du! hoppas du har haft en bra dag.. :)



julia

www.magnific.se

2011-02-28 @ 20:28:33
URL: http://magnific.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNDISEN! - 3 stycken är länkade, kika in för att se om det är du :)

2011-02-28 @ 21:43:33
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0