hemmaaa nu :)

kom hem för typ 30 min sen ?
men har kollat på alla blggar jag bruka läsa :p
aja, skoldagen har varit normal .
kollade på film på två lektioner ,bara för den var så lång.
oh vi har inte sett klart hela än xd
hahah ,
den handlade om typ våran planet,
oh miljöförstöringen .
på matten så satt jag oh skrev massa .
men inget matte xd
oh när min lärare kom fram till mig dom sista 5 minuterna sa hon :
"va duktig du har varit idag agnes, mkt du har hunnit med ."
hahah , jag bara nickade xd
hade ju inte gjort någon uppgift.

ska ta nått oh äta nu,
för är ass hungrig ;s
sen blire kanske att plugga
blir ju dubbelträning senare ikväll ju :D



ska man beställa ? :)




Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

jag tycker att du ska beställa den, dom är så mysiga.. vilken färg har du tänkt dig? :)

2011-02-15 @ 16:08:45
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0