hemma nu , men nu sticker jag igen !

Nu kom jag precis hem från stan :)
när vi kom in så tog jag hål i öronen .
sen vart det att gå oh äta.
åt på kinamuren♥
älskar ris&friterad kyckling med söt sur sås.
mumms , hihihi :)
men mamma fick hämta mat till mig...
för jag kände mig yr efter jag hade tagit hål;s
uschusch .
men sen gick det över efter en stund .
gick in på intersport oh köpte nya innebandy skor :D
men jag köpte likadana som jag har, hihi .
sen så skjutsa vi hem julia,
åkte till willys oh handla .
men vi gick in på skopunkten först.
så hittade ett par skor där med !
gråa kilklack skor, i love it♥
thihih , men nu så ska vi iväg oh åka skridskor.
det är någe i hardemo.
massa ska dit, men typ bara små barn . *suck*
aja , kan ju ändå typ inte åka :p
men är med tvingad, så måste .
oh bella är ju sjuk så hon kan ju inte komma :oo
det börjar 5 !!!
alltså för nåra minuter sen, men vi åker dit till halv 6 .
bor ju bara 2 min därifrån, så  :)


så rolig det ser ut att jag har xd
bild från träningen igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0