Dag 18 - smeknamn du har, varför har du dem

Okej , har ju några smeknamn faktiskt :p

tingeling,
 fick det av julia :D
det var sommaren 09, elr 08? 
så klädde vi ut oss.
hon till michael jackson, oh jag till tingeling. 
så sen dess har vi kallat varandra för det :D

Nannes,
det var min kusin dante so började med det.
för han kunde inte säga g:et i agnes.
så det blev nannes.
sen började bella kalla mig det!

Hagge:
maja som kom på det.
vetinte riktigt hur igentligen xd
hahah , men för de kallar jag henne för magge ;d

Blåbärs modell :
de var killarna i klassen som börja med det,
oh nu har dom lärt dom små sexorna också -.-
modell vetifan varför dom säger så igentligen ?
men blåbär var för att min no:lärare frågade vad enextvillingar som är lika varandra heter.
oh då skrek jag ut: blååååbääär!
oh då började alla så klart assgarva .
hatar det smeknamnet..

sen har jag fler smeknamn.
men det är dom här fyra jag brukar bli kallade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0