Dag 17 - Planer/drömmar/mål du har(i år)

Öhm , okej .
vetinte om det bara är för den här månaden elr för året elr för hela livet ?
men jag kör för detta året !


Planer för i år: det är vell att göra det till ett roligt år.
även fast början nu inte har varit värst rolig ..
har inte dirket nåra planer för i år än.
bara att jag ska till florida i april .

Drömmar för i år: det är att jag blir tsm med ***** .
heheh , men det kommer att gå åt skogen med det tror jag ..
och att resa utomlands med bellas familj !

Mål för i år: att bli smalare oh få ännu bättre självförtroende !
att bli nyttigare oh träna mer .
hehe .

kom inte på nått direkt.
men jag vill helst bara "flytta med" .
oh se hur det här året blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0