peppiskakis hus, haha :D

pappa kom och hämtade mig halv 3 från skola,
för slutade tjugo över 2 :p
idag så har det inte varit en vanlig dag precis.
började med att vi alla i klassen samlades i bildsalen! :)
då började vi göra nån jul-stjärna för att hänga upp i klassrummet.
och efter det började det roliga, vi alla i klassen fick varsin pepparkaks deg.
oh så skulle vi baka ett pepparkaks hus, haha :D
tog hela dagen tills alla var klara xd
linnea&michelle drog efter typ 30 min?, för dom skulle på nått i alle-skolan.
så var med killarna då istället, gick väl bra.
blev bara attackerd av pepparkaksdeg vissa stunder, haha!
var även julbord idag, med typ 5 olika saker på? :o
kan väl inte direkt kalla det för julbord, menmen..
sen skulle vi kolla film med andra klasser, men vi orkade inte.
så hela klassen var kvar i bildsalen och fortsatte med våra peppishus :D
bråkade lite om vem som hade gjort snyggast hus.
tror det var jag, elr inte..,  HAHAHAHAH!
när jag skulle gå ut till parkeringen där pappa skulle hämta mig.
då började max kasta snöbollar på jonte, och då gjorde jag det med, dum som jag var..
så då attackerade båda två mig med snö, och började snö-mulla mig, kul -.-
och duktig som jag var så ramlade jag såklart då.
klart som fan så började dom kasta snö på mig...
aja, som tur kom pappa som en räddare i nöden då, haha :D
pic-nåra pepparkaks hus, mitt som står närmast, snyggt va? ;)
HAHAHAHAHAHAAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0