nu är jag hemma från juuulia!

kom hem runt 8 tiden, och då tog jag en pizza bit, haha!
dom här två dagarna har varit super bra!
började med två vinster igår, wooohooo :D
vann med 12-0 mot lillån i 97 serien, och med 3-2 mot lillån i 96 serien!
på första matchen fick jag en boll i ögat..
men som tur är har jag ju mina super glajjor, haha ;)
och på andra matchen så vart jag utvissad, hehe (a)
sen så efter båda matcherna skjutsade mamma hos till julia.
och då kökade vi på direkten för patrik hade precis gjort mat!
sen förberedde vi oss inför att gifta oss :D
så jag var kille&julia var tjejen, patrik var präst och olivia var ring bärare.
och dom andra var publik och fotografer! :)
sen somnade vi nog runt 1 tiden?
och vaknade typ 10/11 elr nått, hahaha!
idag har vi inte gjort någe specielt förutom vid 4.
för då stack vi in till örbro och kollade när lillån spelade mot örebro!
efter förlängning så vann örebro med 4-3!, haha :D
sen kom mamma och hämtade mig efter det.
och nu sitter jag här och har nyss käkat pizzaaa och kollar på copycat singer!
pic-tagen av camilla när jag och julia gifter oss, hahah!



Kommentarer
Postat av: Juuliaa

hahaha, för sötaa måste jag säga!

du är bäst min älskade lilla tomte :*

2011-12-18 @ 20:54:22
URL: http://pampam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0