kul med inga vanliga lektioner idag :D

kom nyligen hem från skolan, mamma kom och hämtade mig.
så slapp vänta på bussen som typ kommer nu till skolan :p
iaf, idag har jag bara haft en riktig lektion, och det var matte, haha :)
för på svenskan gjorde vi lite jul-lekar, på tyskan gjorde vi jul-kort,
 på engelskan kollade vi på ensam hemma,
på no:n så skulle vi lukta på saker och så fick vi sluta 25 min tidigare.
och sen sista lektionen hade vi bild, och jag är klar med min uppgift :)
så skulle bara prata med min lärare om vilket betyg jag skulle få, så fick sluta 1 timme tidigare där.
men mamma kunde inte hämta mig förrens halv 4, då vi igentligen slutar!
så stannade kvar där ändå, haha :)
men nu ska jag bara ta någe och äta, för sen drar jag in till marieberg.
för ska jul-handla/köpa julklappar :D

pic-jag idag, hihi :)




Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Härligt! bra med mig :)

2011-12-14 @ 16:15:39
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: cajsa

finis !

Saknar dig enormt !:(

Ringde Thilde? För jag stack ju till pappa klockan fem så jag kunde inte ringa med henne:( Men hoppas att vi ses SNART ! För jag saknar dig jätte mega as mycket. Om inte Thide har ringt så får vi göra det på söndag när jag e hos mamma:) Pusssssss<33

2011-12-14 @ 16:22:02
URL: http://ccajsalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0