hemma från marieberg nu!

nu är jag hemma från en ass bra dag :D
dagen började ju med skola!
först så städade vi skåpen,städade&möblerade om klassrumet.
sen vart det även fika, nästan alla i klassen hade med sig nånting.
så vi dukade upp till en fika-buffé :D
gick och käkade efter det sen, korv&bröd..
sen så vare nån julshow&prisutdelning i aulan för hela skolan,
inge pris för oss, elr jo, killarna vann innebandyturneringen..
och sen skulle vi tillbaka till klassrummen för att få våra första betyg!!! :D
är faktiskt nöjd över mitt betyg, fick nåra D,C,B, men inga A  elr E :p
sen kom mamma och hämtade mig,linnea&michelle.
och då drog vi in till marieberg, köpte lite julklappar.
så nu är alla julklapparna fixade, super skönt, haha :)
nu drar jag snart till åsbrohallen,
för att spela skinkcupen, en cup där man spelar 3 mot 3.
och det är bara tjejer som kör! :p
pic-från fika buffén!, min&linnea's tallrik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0