Filmen var väl inte någon höjdare precis..

now I'm home again!! :D
hörde att jag var bra på engelska också, men har ju trotsallt D i det ;)
filmen var väl inte superduper bra så man hoppade av glädje efter,
men det var inte superduper dålig heller :p
ibland så skrattade man till annars satt man helt stum och kollade, haha!
det bästa var nog att jag hade en dubbel-stol för mig själv, LYX!! :D
men innan vi kollade på bio så gick vi och fikade, myyysigt :)
satt där i nån timme tills det stängde, sen så gick vi till bion :p
nu så ska jag svara på frågestunden,
och sen lägga upp massa bilder från det här året :D
pic's-1.jag idag 2.bio godiiiiis 3.fikaa♥♥♥ 4.mina ben på bion, mihih!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0