dans+mig=ingen bra idé, hahaha!

nu är jag hemma från skolan, och sitter och leker lite med ipaden, hehe :p
håller på och kollar instagram&tumblr på den :)
iaf, idag i skolan så hade jag först idrott, och då hade vi dans.
inte min starkaste sida direkt, och gillar inte det någe vidare heller :p
men man måste ju vara med på allt och anstränga sig om man siktar på ett A i betyg ;)
efter idrotten så hade jag so,no och sen lunch.
och efter lunch hade jag både tyska och matte..
inte så jäääätte roligt det heller, menmen, man vill ju ha bra betyg, haha :D
nu ska jag nog ta någe och äta, för är hungrig!
känns som jag skriver det varje dag, alltså att jag är hungrig, hehe...

pic-jag idag, liite bättre bild på håret också, haha :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0