dan före dopare dan :D

skönt att äntligen få sova ut lite, även fast det bara var till 9 :p
men bättre än att gå upp vid 7 ;)
nyss så kollade jag på julkalendern, för missade ju den, haha!
och den var sueprduper braa idag :D
tänk att det är sista avsnittet imorron..
men iaf, idag blire nästan bara en hemma dag!
ska in till marieberg/örebro om nån halvtimme bara.
sen ska jag bara vara hemma idag, ska skjuta gran sen också :)
för det har vi inte hunnit gjort än..
men det kommer nog bli en suuper dag idag :D
vettni?! :o,
jag kollade nyss ut igenom fönstret för att se hur mycket snö det hade kommit.
och vad äre jag ser?, INGEN SNÖ :o
vart fasen tog alla snö vägen??!!?, den som vet det får gärna ringa!!
pic-två tomtar som står i trappaaan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0