och ja, jag skriver en bok!

nu sitter jag här framför tv och dator med familj,
och gör ingenting,haha :)
har ju inte varit dirket nån bra bloggning igår och idag.
men har varit med ronjis,
och vill ju passa på och göra massa saker nu innan skolan börjar..
i onsdags åkte ju jag till ronjaa, och sov där :)
spelade sims3, som vanligt ;)
vaknade igår av att affebaffe slicka mig heeela ansiktet -.-
och jag hatar när hundar slickar en i ansiktet.
så han har aldrig fått slickat mig förut,
men han passade väl på när jag sov -.-
aja, sen så spelade vi sims3, och ronja kom med frukost på sängen, :D
vid 4 hämtade mamma mig, fär då skulle jag på träning.
sen så kom ronja till mig efter träningen :)
spelade spel med syster och sen spelade vi sims3.
vakna av att syster väckte oss-.-
och idag har vi spelat nintendo ds och spelat sims3 :p
sen åkte ronja hem vid 4, för skulle jogga med innebandylaget sen vid haöv 5.
men det blev inget för det regnade..
fast då följde jag och syster med till åsbrohallen.
för en av våra tränare skulle göra iordning en bana tills imorron.
och då följde även bea och nellie med :)
för imororn har vi träningsläger där, och sover över där tills på söndag.
så kommer bli sugig bloggning i helgen med..
bara så ni vet, hihi ;)
pic-jag och ronjiis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0