glass är gott, men inte när det blir för mycket..

Kom nyligen hem :)
har varit iväg till glasscafét med familjen+syster's kompis elin :)
riktigt gott, men känns som jag ska sprängas nu..
haha, men iaf.
lite sur uppdate idag, men madde kom till mig förut vid halv 12 typ.
minns inte riktigt, haha xd
vi gjorde inge specielt, kollade på när syster och elin baka cupcakes :)
riktigt coola vart dom, visar bilder snart på det :p
sen stack madde hem vid typ halv 7.
och vid kvart over 7 stack vi till glasscafét :D
oh nu sitter jag och kollar på ukraina-sverige!
tror det var en träningsmatch elr nått? :p
men nu ska jag kollisch lite bloggisar!
pic-på syster och elin's cupcakes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0