första skoldagen avklarad!

Kom hem tjugo över 4 tyyyp :p
bussen kom inte förens 4 :o
så den var tio minuter försenad, skandal juu!
hahah, idag så vare ju första skoldagen :)
började halv 9, då samlades vi i klassrummet.
pratade en massa, har fått en nu mentor(igen), haha :p
sen så fick vi reda på att vi i min klass ska vara fadrar till alla nya sexor!!
så vi bjöd dom på glass och vissa dom runt :p
efter det så pratade vi om bra och dåliga nyheter som har hänt i sommar.
det ända alla visste var det i london och norge, haha xd
käkade sen vid typ 12?
och efter det hade vi språk, och jag hade tyska :p
fick ny lärare där, baaajs :(
men hoppas han nya är lika bra!!
sen hade vi 1h och 5 min rast, och det kommer vi ha varje måndag :o
och sista lektionen hade vi matte, fick ny lärare där med :)
tror och hoppas hon är mkt bättre än min gamla matte lärare :p
men det är lite jobbigt att ha 65 min's rast när man har bara en lektion kvar :o
skulle vara mkt bättre att sluta 1 timme tidigare! :)
men nu ska jag fortsätta spela på ipaden, mihihihihi :]

pic-mitt schema,
tryck på lilla bilden för att se den större :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0