Dag 15 - Smeknamn jag har och varför

Jadu, jag har några smeknamn,
fast alla tycker jag inte om :(
aja, här kommer dom iaf!
Tingeling: det smeknamnet jag själv också använder mig av!
fick det från julia, för några sommrar sen.
då vi två klädde ut oss, jag klädde ut mig till tingeling,
och hon till michael jackson :D
så efter det började vi kalla varandra dom namnen :p
Nannes: Det var min kusin som sa så när han var mindre,
för han kunde inte säga agnes riktigt ^^
och nu ibland så kallar bella mig det xd
Hagge: Det var maja som bara kom på det nån dag,
vet inte riktigt vart hon har fått det ifrån? xd
det var på nån innebandy träning iaf :p
Agnus: HAHA, det är ronja's kusin som säger så till mig,
han kan väl inte uttala agnes riktigt :p
så efter det så kallar ronja mig med det xd
sen har jag nåra smeknamn som dom i klassen brukar kalla mig -.-
som jag helst vill glömma!



Kommentarer
Postat av: Gabbe

Roliga smeknamn hehe ^^

2011-08-15 @ 11:43:44
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0