svaaaren, :)


vart o hur gör du dina headrar?
jag använder mig inte bara av ett program/sida utan av flera :)
dom jag brukar använda är : picasa,gimp2 oh ibland photoshop.
sen finns det flera jag använder :)

kostar det? :)
picasa oh gimp2 är gratis att ladda ner.
bara att söka på google :)

favorit film? :)
peterpan!

Hur va det i florida ? :d
det var jätte bra!,
skriver mer om det i ett inlägg sen:)

va tycker du om mig ?:)
 (
http://jjenniferdahlgrens.blogg.se/)
jag tycker du är helt underbar!
en ass snäll,söt,rolig och skrattglad tjej :)


mötte du någon kändis?, haha ;) måste ju fråga<3
hahah-.-, ne, tyvärr inte :/
om inte mimmi och musse räknas? :D

din närmaste vän?:)
bella!

vad är det pinsammaste du gjort? :)
öhm, jagvet inte.
 brukar inte tycka saker är direkt pinsamma :p

har du vart utomlands förut?
jadåå , några gånger :)

vart ville du åka nästa gång?
australien elr new york!

Vilka länder elle så har du vart i förut? :D
Frankrike, Egypten, Tunisien, Japan, Vietnamn, Thailand, Turkiet,
Cypern, Grekland, Spanien :)

Vem är din förebild?
 öhm, har inte direkt någon förebild.
går min igen väg! :)

Vilka bloggar läser du?
kompisar oh vissa andras.
ingen "kändis" blogg iaf :)

Din favvolåt + artist? :D
just nu är det JRDN med låten the one :)

Har du varit i florida förut ?
ne, det var första gången för mig :)

Elr har du varit någon annanstans i USA förut ?
ne, men vill! :d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0