Floriiida'

Lite mer detaljerad fakta när jag ska till florida!

Åker inatt kl 1 till flyggplatsen, åker från arlanda.
Planet lyfter 6.20 på morgonen.
Oh det tar 17 timmar att flyga dit.
men vi mellan landar i både Tyskland och Kanada.
Kommer fram på fredag kväll.
Då landar vi i Fort lauderdale.
Sen nästa dag drar vi vidare till Orlando är där några dagar.
Sen till miami i nån dag bara.
Efter det ut till Key west är där 1 dag,
sen tillbaka till Fort lauderdale är där tills vi åker hem.
Kommer bli så jävla nice !
Längtar ass mkt,
kan inte fatta att inatt så åker jag!!!
Men vi har med oss en dator, men jag kommer inte blogga .
Orkar inte med det, är ju där för semester,
inte för att blogga :)

Oh jag lovar när jag kommer hem så
 kommer det komma upp masssssa bilder!
men medans tiden jag är borta kommer jag ha frågestund.
Så då äre bara att fråga på massvis !

Det här är sista inlägget för mig nu ,
ska dra på mamma match nuu :p
sen när jag kommer hem ska jag sova !

pussss hare så bra här hemma nu i 2 veckor!




Kommentarer
Postat av: Erika

hahah ni är typ på samma ställen som vi var ;)

2011-04-09 @ 19:39:46
URL: http://erikaaxelssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är i Florida varanat år för mina kusiner bor där:)

Är så skönt där,älskar Florida<3



Men varför mellan landar ni uppe i Kanada när ni ska när till Florida?

2011-04-09 @ 19:39:48
URL: http://floridaforever.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa - read it when you need it

Har varit i Florida! (a)

Ska till Malaysia nu på påsklovet! :)

2011-04-12 @ 17:28:28
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0