ett, elr två blåmärken gör vell inge ?

förlåt att jag inte bloggade mer igår.
men kom hem runt halv 10 .
så då vart det titta på tv, sen sängen :)

jag oh bella gjorde typ ingenting igår.
lika slöa som vanligt, kollade bara på filmer.
fast vi cykla faktiskt till ica oh köpte påskägg till mig :D
bara för jag ville ha ett, hihi!
sen kom emma över, kollade mer film oh så :p

ah, första skoldagen på två veckor har vell inte varit någe vidare -.-
den började vell bra.
men sen på musiken spårade jonte oh max ut lite.
oh jag oh michan var offren som vanligt-.-
dom hade inte i omkull mig bara en gång, utan 3 gånger .
golven oh marken är ju sååå mysig också..
jaja, hade inte förväntat någe annat ifrån dom .


sitter oh mullar mig med godis ,
från mitt påskägg jag fick av mamma igår :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0