det gör ont att ramla :(

hemma från skolan nuu ,
dagen har varit okej
Har ramlat två gånger idag, rättare sagt blivit fälld :(
fick ass ont !:(
första gången så hade elias kastat sudd på mig,
så jag sprang ut oh jaga honom.
oh såklart sträcker jonte fram benet,
så jag snubblar, flyger lite, ramlar på bena oh glider nåra dm ..
sattan vad ont jag fick då, oh blev smutsig :(
sen så skulle jag sparka jonte, oh då tog han tag i mitt ben.
så drog han mig bakåt.
så ramla på ryggen, men michan oh linnea dämpa fallet lite, hehe .
så låg på glvet ass garva, alla stirra på mig xd
alla tycker nog jag är ass konstig (a)
men jaja, får bjuda på sig själv, även fast det gör ont :(
sen på tyskan satt jag emelie&elsa och garva sönder
hahah, oh vi skratta inte bara 5 min,
nejnej, hela lektionen xd

just nu sitter jag oh äter glasssss :D
super gott !
hade bara kvar en strut, så jag oh syster delar på den.
vi skärde(skar) den mitt itu, hahah .
normalt säger jag bara ! xd

söt, med tofs oh allt :p




Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

Söt du är! Allt bra? :D

Hur gammal är du?

2011-04-06 @ 16:59:09
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0