Dag 5

Min familj:

Min mamma heter Åsa oh är 38 år.
Min pappa heter Per-Erik oh är 39 år.
Alltså blir han 40 nästa år, gammal gubbe ;ooo
Har en lillasyster som heter Ebba oh är 11 år .

Har en Mormor som heter Berit,
Men min morfar dog när mamma var 17 ?!
Fast har en "ny" morfar nu,
kallar honom morfar oh så iaf .
Han heter Per-olof.
Har en Framor som heter Ulla-Britt.
Men farfar dog när jag var 2 år :/
Men han heter iaf Bengt.

Har två fastrar som heter Anette oh Ann-louise .
Anette har två barn oh en sambo som heter Mikael,
alltså mina kusiner, Dante 3 år oh Saga 11 månader.
Ann-louise har inga barn,
men en sambo som heter Mats !

Har två mostrar också, Jeanette oh Marie.
Jeanette har 2 barn oh en man som heter Jerry,
alltså mina kusiner , Martin 9 år oh Patrik 7 år.
Marie har 1 barn oh en man som heter Petter.
alltså min kusin, Jasmine 11 år.

Oh så får man inte glömma gammelmormor !
Hon är 94 år gammal !!
Oh heter Anna-Maria .

+ alla syslingar/bryllingar oh deras familjer




Kommentarer
Postat av: Jessica

vad kul att du är med och tävlar :) vinnaren dras imorgon :)

2010-12-03 @ 18:19:02
URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0