-bella, jag älskar dig mest♥

Hehhe , bloggade aldrig hos bella (a)
ouppsiii ,
men hann inte med det.
erl jo det gjorde jag vell ,
men så fort jag tog datan så skulle bella ha den :oo
aja ,
men det har varit 2½ kanon dagar :D
sov ju kvar en till natt som ni märkte .
hahahha ,
men jag orkar inte blogga mer nu .
har ont lite överallt xd
bara för att jag stog måliiis på lilla träningen .
oh så fick jag några hårda skott,
sen så på min träning,(stora träningen)
så gjorde jag oh maja nått konstigt så vi ramlade xd
så jag har ont på sidan av benet :(
ajaj ,
men det värsta är typ pannan :oo
för ni vi var ute oh åkte pulka med agnes idag .
så smälde hon till mig med boben i pannan när jag låg ner :/
aja ,
nu ska jag ladda in lite bilder .
sen ska jag jag krypa ner i soffan ett tag :D
bloggar mer imorron ,
om jag inte drar till madde då?!?!?!

orkar inte ta nån bild ,
så det blir ett trist inlägg nura ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0